Monday, September 25, 2006

ARGHH!!!! I'M SEEING RED!!!!!
REALLI NEED TO BACKUP ON MY STUDIES...
ITS BECOMING FROM BAD TO WORST!!!!
I CANNOT RELY ON MIRACLES....
I MUST PUT MY OWN EFFORT AND STRIVES
FOR THE BEST...*PANIC BUTTON*

here's a malay song to get me abit sign of relief:
Bermaknakah tiap baris kata-kata
Ataukah hanya dibibir saja
Bersungguhkah rindu yang engkau pamerkan
Ataukah sekadar hanya lakonan

Rindu... telah melekat dalam hatiku
Walau awan berlaluRinduku... tak berubah... arah

Purnama mengambang... cuma berteman
Bintang berkelipan dan juga awanSiapa tahu...
Rindu yang mencengkam di hatiku

Aku meminta pada yang ada Aku merindu pada yang kasih
Aku merayu padamu yang sudi... merindu ku

Purnama mengambang berbagai warna
Bila embun pun datang bintang purnama
Tinggallah aku sendirian bertemankan malam sepi

Aku meminta pada yang ada Aku merindu pada yang kasih
Aku merindu padamu yang sudi memujuk

Hiaskanlah cinta di jari manisku Sinarkan bagai gemerlap kencana
Tandakanlah kasih dimercu kalbu Serikanlah purnama yang merindu

Tis is the song for u...